колеги,сори за баналния въпрос но как да проверя за отчка.алфа 146 1.6 99
Известие
Collapse
No announcement yet.
Отечки на ток
Collapse
X
-
значи откачих минуса и с мултицета едното на акумулатора другото на клемата и ми показа 11.51.
после вместо на клемата сложих на купето и ми показа 0.02
алтернатора ми зарежда на празен ход без никакви консумативи 13.75-13.80
а когато всичко е вклюено ми зарежда с 13.51-13.60
Comment
-
Ето в тази тема има обяснено как се мери ТОК не напрежение .
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=30254
Прочети и следвай написаното и ше разбреш дали имаш Утечка .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Понеже не ми се чете всичко,а и ми е по-лесно да го напиша-чети сега!Взимаш един мултицет и го слагаш на обхват 10 или 20 А,каквото има.След това разхлабваш едната клема и поставяш единия край на мултицета на клемата,а другия на клемата на акумулатора.Идеята е да не се прекъсне захранването на колата.Свалиш ли клемата на акумулатра и после сложиш мултицета е твърде вероятно да не премериш нищо,но можеш да го изгориш успешно.При това положение протича ток за централното,за кондензаторите по уредбата и други нещица и може да надхвърли допустимия ток на мултицета.За това първо клемите на уреда на клемата и клемата на акумулатора,а послеРазкачаш.Най-вероятните причини при дадени показания:150-200 mA-свети малка крушка в жабка;багажник и тн.80-120 mA;Постоянно включен стенбай на касетрофона или каквото има там;1 А-Вероятно неизправен ключ за парното и утечка през резизтора1-5 А.Лощо!Възможен проблем с релерегулатора.Старите бошови не го правят.С аларма нещата стават още по интересни.Това е от мене.Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщениекъде да сложа врътката.
После откачваш минуса на акумулатора и свързваш клемата с черния кабел, а червения допираш на минуса на акумулатора.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеобаче по номера без прекъсването на веригата на mordohy че може да протече над 10А за секунди и да се простиш с мултицета.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщениеколеги,проверих и има отечна,от касетофона ми е.превързаха го и са като изгася колата си гасне и касетофончето и всичко е в нормите.Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:40. Основание: Доказаната хрохична кретения и опасенията,че Fade пак ще забележи грешката!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment