Известие

Collapse
No announcement yet.

Отечки на ток

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отечки на ток

    колеги,сори за баналния въпрос но как да проверя за отчка.алфа 146 1.6 99

  • #2
    без значение за каква кола: мултицет, откачаш клемата на акумулатора и мериш колко ток минава; до 50 mA е ОК
    166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
    x145 1.6 boxer

    Comment


    • #3
      значи откачих минуса и с мултицета едното на акумулатора другото на клемата и ми показа 11.51.
      после вместо на клемата сложих на купето и ми показа 0.02
      алтернатора ми зарежда на празен ход без никакви консумативи 13.75-13.80
      а когато всичко е вклюено ми зарежда с 13.51-13.60

      Comment


      • #4
        ток трябва да мериш колега.
        точка

        Comment


        • #5
          Ето в тази тема има обяснено как се мери ТОК не напрежение .
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=30254
          Прочети и следвай написаното и ше разбреш дали имаш Утечка .
          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

          Comment


          • #6
            Мултицета се настройва на Ампеметър и тогава се мери а не на Волтаж! И мериш както ти е написал - nhg.
            146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

            Comment


            • #7
              Понеже не ми се чете всичко,а и ми е по-лесно да го напиша-чети сега!Взимаш един мултицет и го слагаш на обхват 10 или 20 А,каквото има.След това разхлабваш едната клема и поставяш единия край на мултицета на клемата,а другия на клемата на акумулатора.Идеята е да не се прекъсне захранването на колата.Свалиш ли клемата на акумулатра и после сложиш мултицета е твърде вероятно да не премериш нищо,но можеш да го изгориш успешно.При това положение протича ток за централното,за кондензаторите по уредбата и други нещица и може да надхвърли допустимия ток на мултицета.За това първо клемите на уреда на клемата и клемата на акумулатора,а послеРазкачаш.Най-вероятните причини при дадени показания:150-200 mA-свети малка крушка в жабка;багажник и тн.80-120 mA;Постоянно включен стенбай на касетрофона или каквото има там;1 А-Вероятно неизправен ключ за парното и утечка през резизтора1-5 А.Лощо!Възможен проблем с релерегулатора.Старите бошови не го правят.С аларма нещата стават още по интересни.Това е от мене.Успех!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                късе да сложа врътката.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
                  къде да сложа врътката.
                  Слагаш я на DCA 10A и преместваш кабелите - черия на СОМ а червения на 10ADC.
                  После откачваш минуса на акумулатора и свързваш клемата с черния кабел, а червения допираш на минуса на акумулатора.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    обаче по номера без прекъсването на веригата на mordohy че може да протече над 10А за секунди и да се простиш с мултицета.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      mersi mnogo.V subota 6te go napravq i 6te pi6a kakuv e rezultata.

                      КИРИЛИЦА !!! Не си нов във форума та да не знаеш
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 22:32.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        обаче по номера без прекъсването на веригата на mordohy че може да протече над 10А за секунди и да се простиш с мултицета.
                        То тоя уред,който показва няма да гръмне!Ще гръмне някой от кабелите.Те са по слаби от шунта вътре.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          колеги,проверих и има отечна,от касетофона ми е.превързаха го и са като изгася колата си гасне и касетофончето и всичко е в нормите.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
                            колеги,проверих и има отечна,от касетофона ми е.превързаха го и са като изгася колата си гасне и касетофончето и всичко е в нормите.
                            Браво,колега,културно приключи темата,което не го правят всички.Все пак , ако ми позволиш ще обясня,вместо тебе какъв е бил проблема.Съвременните касетофони имат крайни нискочестотни усилватели от порядъка на 45-50 вата.Това налага независимо захранване на крайните стъпала със сериозен ток.За това захранването е разделено на два клона.Силово , за крайните стъпала(препоръчително директно от акумулатора през предпазител) и оперативно,което захранва тунера,предеусилвателите,антената и изход за стенбай на мощен усилвател.Силовото захранване не черпи никакъв или пренебрежимо малък ток в режим на покой.Не така стои въпроса с оперативното.То черпи около 300 милиампера ток постоянно и е в състояние да скапе акумулатора за два-три дена,ако не се зарежда,тоест кара колата.Това всъщност се е случило.Ако не помогнах-поне не съм навредил!
                            Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:40. Основание: Доказаната хрохична кретения и опасенията,че Fade пак ще забележи грешката!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment

                            Working...
                            X